Bezhladovania.sk

Kalkulačka priberania na váhe

Vypočítajte si, koľko musíte denne prijať kalórií, aby ste získali svaly a pribrali na váhe. 

Mám Toto je povinná položka. Vyplňte prosím celé číslo. rokov
Som Žena Muž
Moja hmotnosť je Toto je povinná položka. Vyplňte prosím celé číslo. kg
Moja výška je Toto je povinná položka. Vyplňte prosím celé číslo. cm
Počet jedál za deň
?

Zaškrtnite, pokiaľ ste od prírody extrémne chudý a máte problémy s priberaním na váhe, nech zjete čokoľvek.

Kalkulačka počíta s fyzickou záťažou 3 silových tréningov týždenne a ľahkým alebo žiadnym kardio cvičením.
Výsledky merania
Odporúčaný denný príjem kalórií {{calorie|number:0}} kcal
Sacharidy Bielkoviny Tuky*
Počet gramov denne {{results.carbs|number:0}} g {{results.protein|number:0}} g {{results.fats|number:0}} g
Počet gramov v jednom jedle {{results.carbs/meals|number:1}} g {{results.protein/meals|number:1}} g {{results.fats/meals|number:1}} g
*Podľa základných princípov zdravej výživy by mala byť iba 1/3 tukov tvorená nasýtenými tukmi.

Výsledok slúži iba na orientačné účely. Nejde iba o zvýšenie kalórií. Zároveň sa musíte venovať aj silovému tréningu, aby ste nabrali svalstvo. V opačnom prípade by sa väčšina kalórií premenila na tuky. 

Odporúčame

FotoPopis
Nutriadapt

Zistite s pomocou odborníkov, prečo sa vám nedarí pribrať

Pomôžeme vám zosilnieť a zdravo pribrať. Príďte na nezáväznú konzultáciu vo vašom meste. Konzultácia stojí iba 7,90 €.

Rezervujte si konzultáciu dnes 6.7.2020 a navyše získate 2 kuchárske knihy plné zdravých receptov zadarmo.

Pozrieť si premeny klientov >

Ako kalkulačka funguje?

Kalkulačka spočíta váš denný príjem kalórií pre udržanie váhy a toto číslo navýši o 20 %. V špeciálnych prípadoch aj o 40 %. Špeciálne navýšenie je určené pre osoby, ktoré majú výrazné problémy s priberaním. Ide o ľudí, ktorí nech zjedia čokoľvek, nepriberú ani gram. 

Špeciálne navýšenie vyskúšajte až v prípade, pokiaľ neuspejete s 20 %. 

Existuje mnoho názorov na to, ktoré typy živín sú ideálne pre priberanie. Väčšina odborníkov sa zhoduje na tom, že pri silovom tréningu je dôležité navýšiť hlavne príjem bielkovín. Preto sa kalkulačka snaží vypočítať optimálnu skladbu živín na základe týchto pravidiel: 

  • 2,42 gramov bielkovín na 1 kilogram ľudskej váhy
  • 30 % denného príjmu kalórií pochádza z tukov
  • Zvyšok je tvorený sacharidmi

Ako pribrať na váhe?

Musíte prijímať viac kalórií, ako tomu bolo doposiaľ. 

To, či priberiete alebo nie, záleží na niekoľkých faktoroch. Medzi tie najdôležitejšie patrí rýchlosť vášho metabolizmu a stupeň fyzickej aktivity. 

Musíte jesť. Veľa. Jedzte preto 5-krát až 6-krát denne. Je však nutné, aby ste jedli iba kvalitné potraviny. 

Dočasne obmedzte aeróbne cvičenie. Nahraďte ho silovým cvičením. 

Zapisujte si, koľko kalórií denne príjmete. Jedenkrát týždenne sa odvážte. Pokiaľ neuvidíte žiadny rozdiel, zvýšte príjem kalórií. Celý proces opakujte do tej doby, pokiaľ nezistíte, že priberáte na váhe. 

Pokiaľ sa vaša hmotnosť zvýši, prepočítajte si na kalkulačke nové hodnoty. 

Ako celý proces priberania urýchliť?

Každý človek je unikátny, a preto potrebuje individuálny prístup. Pokiaľ sa vám nedarí pribrať dlhšiu dobu, je lepšie sa obrátiť na odborníka. Ušetríte si tak nielen čas, ale hlavne vaše zdravie, ktoré máte iba jedno.

Špecialista vás odváži na špeciálnej váhe, ktorá vám povie, koľko máte v tele svalov, vody a koľko tukov. Dostanete rady, ktoré sú šité na mieru priamo vášmu telu a vášmu životnému štýlu. 

Budete vedieť, ktoré potraviny sú kvalitné a zároveň ideálne pre priberanie. Odborník vás naučí, ako správne jesť. A potom, keď prestanete chodiť na konzultácie, budete sami schopní si váhu aj udržať.

Send this to a friend